23:14

Kommer ihåg någon dag för längsen. jag och bror Richard satt i pappas bil på Folkungagatan 130 och skulle åka över till mamma. Vi hade packat alla våra grejer som vanligt och skulle precis åka iväg. Vi skulle bara välja den bästa musiken som bara vi har när vi åker bil tillsammans. Tog en bra stund att hitta den rätta spellistan och på högsta volym. Richard satte på låter In The Sun, men en cover av Chris Martin. Vi blev tysta en millisekund och tillslut sa bror att: Denhär Maria, den vill jag att du ska spela upp på min begravning.
Vi fortsatte prata om vad vi ville ha för musik på våra begravningar.
Ligger i min säng här på andra sidan jorden med denna underbara låt i mina öron. Tårarna forsar ner för kinderna så jag ser egentligen inte vad jag skriver. Saknar dig så mycket Älskade bror, du är verkligen bäst!

Christopher kommer du ihåg när du var nyinflyttad i Norrköping? Pappa och jag åkte ner till dig och skulle hälsa på. Tror pappa skulle vidare över helgen på golf. Jag skulle sova över hos dig. På din stora bruna soffa. Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var, men lite mindre än jag är nu iallafall. Pappa åkte och vi traskade för att handla mat till kvällen. Vi lagade Allt man kunde äta om man säger så. Kött, sås, potatis, glass, godis, frukt, läsk! Vi låg båda i din soffa efter kvällen och pustade ut. Vet verkligen inte varför jag kommer ihåg det här dygnet så väl, men jag gör det iallafall. Du är verkligen världens bästa bror man kan ha, bara du som är perfekt som du!

Jag saknar er så mycket min bröder, snart ses vi. puss

Kommentarer
Postat av: Cribban

Älskar dig också syrran <3! Minns precis vilket tillfälle du menar

2011-11-15 @ 16:17:44
Postat av: Helena

Vilka underbara minne! Blir mycket berörd av din längtan och kärlek till dina bröder. Ni är verkligen härliga alla 3. Puss på dig Maria <3

2011-11-18 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0