23:05

Ja det blev iallafall mattelektion, men det gick ju halvdant mådde ju inte topp. Sen lite te sen vart de och lägga sig i sängen igen. Usch. Middag på det och lite dusch och ja allt va man gör. Skönt när halsen är lagom tjock och huvudet gör ont, så spöregn på det så blri det lite mer lågtryck åå vi vet ju va som händer då.... Ännu mer ont i huvudet!! kul. Så hitta jag en mördarsnigel på min vägg från min ytterdörr precis, orkade inte ens bry mig att de va äckligt så ja sopa ut den. då är man trött. De är bra med afrika också, förut va kryp å allt äckligt nu spelar de ingen större roll för nu är man van :)
Nu får vi se hur de blir med skola imorgon för mitt huvud mår sämre Även fast jag vilat idag... blä :(
Aja godnatt!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Annika

Ajaj.. stackare.. men mördarsnigeln är nog glad som slapp undan.. :-).. stor kram till dej och hoppas huvudet blir bättre...

superkram Annika

2011-12-01 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0