FORTSÄTTNING DAG 2

Hej!
Oj idag har det hänt mycket! Efter frukost så samlades vi med hela förskolan och alla föräldrar och hela tjillivippen. Efter det gick vi till våra klassrum med vår mentorsgrupp/klass. Vi presenterade oss lite och lite info om saker. sen kollade vi runt i salarna och det var hur mysigt som helst. Skolbyggnaden ligger på andra sidan tomten. Efter det åt vi god lunch och klockan 13 var det brännboll så vi gick över storavägen där Impala Club ligger, bla gymmet :)
Men klockan 14 gick jag, Marie och Elin tillbaka för vi skulle åka till flygplatsen och hämta Elins bagage. Så vi pratade med personalen och fick en taxi tillslut, men det som var konstigt var att ingen skolpersonal hjälpte oss så vi satt där i bilen med en taxichaufför ensamma. men det gick bra!
Allt är så annorlunda här. Man kör på fel sida om vägen, alla kör hur dom vill finns inga regler så jag trodde jag skulle dö hela tiden. Hastighetsgräns tror jag inte dom vet va det är. Djur och människor går hur de vill på gatorna och folk ligger på sidan om vägen och sover, mycket annorlunda att se. Men tillslut när vi kom till flygplatsen så droppade killen av oss och vi stod där och bara: jaha.. Så vi trodde först han dragit och ingen annan med oss heller men efter ett tag kom han och hjälpte oss. Massa krångel och efter ett långt tag kom elin ut, utan en väska. den fanns inte där.
Så vi åkte hem igen, spöregna också!
Nu sitter jag här på mitt rum och är sur för jag missa när alla gick till Junction som ligger 800m bort. ville köpa godis och sånna saker, jag behöver ju lite smått och gott! men det får bli imorgon eller en annan dag :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du får väl låna ut en tröja till Elin så hon slipper frya....hehehe

2011-08-22 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0