FORTSÄTTNING DAG 1

Jambo!
Det går inte att lägga upp några bilder just nu eftersom nätet är ganska överbelastat såhär på kvällen. men det får bli imorgon! Efter Yaya markaden + shoppingcentret så kom vi hem och åt direkt middag klockan 17, tidigt men det är för vi bara äter brunch på helger och inte lunch! Eftermiddagen fixade jag iordning lite mer här i mitt rum och satt och prata lite med alla runtom. klockan 19 var det infomöte om massa saker. Alla regler, hur de ska tvättas, presentation av personalen, lite kort om nairobi,kenya m.m. Efter det fick vi våra simkort så alla är nu i full gång att installer det! Så snart får jag det! Annars är allt bra! jag börjar 09:30 imorgon så det är skönt.
Återigen, förlåt för inga bilder men det kommer. Jag lovar :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0