DAG 9

Hejhej bloggeeeen!
idag började jag klockan 11:10, så det var skönt att få sova ut lite :) Sen ringde Magnus och väckte mig, de va ju tur annars hade jag sovit hela dagen! Då hade jag iallafall U-landskunskap, faktiskt väldigt roligt! Dock fick jag veta av min lärare att vägen mellan skolan och Junction är en av dom farligaste i Nairobi som hon vet om. kul att veta! :) Nu har jag precis ätit lunch och om 20 min börjar min 2h långa Naturkunskapslektion. party!
vid lunchen fick jag veta att det har kommit massa post till folk på boardingen åå då tänkte jag ju direkt att inte skulle jag få något, men så gick jag och kollade och där låg ett litet kuvert från pappa som va så fint så. blev så himla glad! TACK PAPPA <3
Nu ska jag fylla i nån lapp sen måste jag gå. bloggar mer senare :)
Ps. Det är fortfarande väldigt kallt här :/
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0