DAG 7

Jambo!
Har varit här i en vecka nu, tiden har gått fort och man har sätt så mycket nytt och lärt känna så mycket människor. Samtidigt som det känns som man varit här minst en månad. Nu börjar man komma in i vardagen här.
Idag har vi haft sportsday, så hela boardingen + grundskolan + föräldrar var här. Vi hade massa olika stationer och sånt. Det var ju halvkul. rätt dåligt humör idag för jag längtar hem. Sen fick vi loppor på skolan eller på 2 korridorer så de ska saneras och kemtvättas Allt, så Hanna får sova hos mig. Sen efter klockan 14 gick vi till en lounge 5 min bort och åt middag lite senare och drack öl. Viktor, en kille på boardingen, har tagit in en ödla på sitt rum som heter Glenn numera. Men vaktern sa att han var giftig och man kan dö om han biter än...KUL! haha sämst :)
När vi kom hem tog vi ett dopp i poolen och sen lite bastu, snart är de inspektion i mitt rum om jag städat bra. sitter i Zebrarummet nu och chillar och är trött och vill prata med Magnus. Imorgon ska vi rida struts.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helena

Måste bara bli bilder på strutsridningen.....snälla!



Saknar dig! puss och kram

2011-08-27 @ 18:54:19
Postat av: Mamma

Shit Maria strutsridning...snacka om att du får göra crazy saker...loppor hm..fast de slipper väl du rida på..massa kramar och pussar

2011-08-27 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0