DAG 5

Godmorgon! :)
Jag vaknade av att det var svinkallt, tvingade mig upp för att få på mig lite varma kläder. gick tyst till matsalen och nästan alla satt tysta och åt, tröttheten tar över lite. Sen göra iordning sig och så har jag haft Svenska B nu! ganska kul faktiskt :) om 20 minuter har jag naturkunskap och sen lite mer lektioner! Senare runt klockan 14 går vi till Junction och fyller på godisförrådet! Masaimarknaden är där idag också så jag och Hanna ska pruta allt vi ser! Det blir roligt :) Annars är det väldigt kallt här idag! så fort molnen ligger som ett lock på himlen sjunker temperaturen otroligt mycket, men när solen tittar fram blir det supervarmt! schyssta kontraster! aja bye :)
Minnesplats för Amerikanska ambassaden som bombades -98 av al qaida!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Starre

Nu när du ska på marknaden så kanske det är läge att köpa en varm pyjamas istället för godis....finns nog zebrarandiga...hälsa Gunnar

2011-08-25 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0