DAG 4

Hejhej!!
idag vaknade jag halv 10 av att en kille som jobba på boardingen ville sätta upp min spegel. sen tog ja fel på tiden och kom nästan försent! men magnus påminde mig :) Sen hade jag iallafall Historia B. otroligt kul. Sen 2 timmars håltimme då vi solade och bada vid poolen! efter det åt vi lunch och sen hade jag jag matte B. va också otroligt kul. Efter det hade vi sportgrejer! så vi hade afrikans dans, volleyboll, frisbee och KUBB! det va roligt och så sjukt varmt! efter det ett dopp i poolen och sen dusch :)
Klockan 18 var det middag och nu sitter vi uppe i zebrarummet och är sociala med varsin dator :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Gillar dina bilder. Du är verkligen i Nairobi....har inte riktigt fattat det ännu, tror jag. Puss och kram

2011-08-25 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0