DAG 1

Hej sötingar!
Inatt landade vi runt halv 1 lokal tid, alltså en timme framför Sverige. Allt gick bra förutom att ena Elins bagage försvann så det vart massa problem med det.
Sen kom vi till skolan runt klockan halv 3-3 och då var allt så nytt. Men runt klockan 4 hade jag hunnit packa upp lite och gjort det lite mysigare i mitt rum, nu saknas bara en spegel som jag ska få! Det är kallt här på nätterna så sov inte så mycket, tror det blev 3-4 timmar och sen upp till frukosten. Många nya ansikten att hälsa på och jag kommer inte ihåg ett enda namn jag har fått presenterat. men man lär sig väl! Mitt rum är helt okej, ganska litet men det är mysigt och trevligt!
Idag ska vi till marknaden och sen till nå supermarket, jag glömde min tandborste hemma så kan vara bra att fixa en ny :)
Nu sitter jag och äter godis som jag fick av min älskade bror som han gömt i min resväska<3 ska gå ut till poolen nu och prata med dom andra! Så allt är bra med mig :) hoppas allt är bra hemma så får ni en update lite senare med kanske bilder!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mange

ååh vad härligt <3

2011-08-21 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0