22:54

Hejhej!
Idag gick jag och Hanna till junction runt kl 13! sen vid ungefär halv 16 så kom resten som slutade då! så vi satt och drack lite Tusker och chilla. sen gick vi till KFC och åt middaag, köpte en kudde på nakumatt och vandra sedan tillbaka hem! Jag och elin tog ett dopp i poolen sen var det möte om städning- varje lördag ska man städa sitt rum och det är inspektion efter. om det inte är rent nog blir man grounded tills allt är rent. kul. Sen ska vi ha lite sportdag på Impala imorgon men slutar runt 14, då blir det sola!
Sen på söndag ska vi till en strudsfarm... OCH RIDA STRUDS. jag kommer ju dö de vet ju alla. Mamma, pappa, bröder, Magnus, alla, jag älskar er... om jag dör.
Aja ska inte trötta ut er med text så lite bilder från idag :)
Johanna :)
Lite afterschool!
Elin, Amanda och Hanna va så söta så på rasten :)
Min snygga Hanna
TUSKER!
Pusshej och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0